20060614

say what?

Anmälningarna ramlar in ramlar gatan fram ramlar in nånstans. Och är jävligt välformulerade. Kolla bara:

Jag kan nog påstå att det allt kommer att yra runt en full värmlänning på vidderna i Mölnbo med en mörk skönhet i hasorna! Som det ser ut nu så kommer jag tala vitt och brett om jeans, och 32 tum och tajta t-shirts i början av juli! ...skriver vår favvo-värmlänning

Längtar redan till kalaset! ...skriver kompish-gussen Gringo-Linda

Under kvällen hittar ni mig framför scenen eller korvätandes bredvid nån kool kille. ...skriver Lajsa

Jag menar; MÖLNBO! -Hallå! Så otippat. Så annorlunda. Så cool. ...skriver soon to be Backlinder

ich komme
und sven ...skriver en porrstjärna

Hmm, man kan väl inte gärna missa FEG, eller? Om jag så ska behöva gå på glödande kol eller uppleva simskolan i Bergasjön igen så ska jag banne mig se till att dyka upp!! ... skriver El Davido

1 Comments:

Blogger ikka said...

och StockholmsMalin ska segla i hamn i Köpenhamn på lördagens morgon, ta stand-by från Malmö, gå hem till Bromma och ta bilen till Mölnbo. Vad gör man inte för att få ta del av underverket...

9:54 pm  

Post a Comment

<< Home