20070416

Favoriter i repris!

Frisktorp El Grande 2007 närmar sig!
(21 juli är datumet ni ska ha lagt på minnet)
El Grande är som bekant Mölnbos bästa musikfestival, och i år blir det fler och bättre artister än någonsin!
Redan nu kan vi avslöja att förra årets publikfavoriter kommer tillbaka:
Goldcity! Sci Fi Gnesta! 4 foot fuckin' 8!
Dessutom pågår just nu förhandlingar med exotiska rumba-, jazz- och funkakter...

Vill DU uppträda på Frisktorp El Grandes scen, som är öppen för musik tragik och komik? Eller vill du pryda höskullens väggar med din konst? Maila festivalgeneral Ikka på adress mnika@spray.se
Puss och kram från Aka och Ikka!

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

JAAA. Man får lämna konst! Jag har så länge funderat på vad jag med min mesiga stämma och åtta års pianolektioner skulle kunna bidra med i musikväg. Recitation av nyheter? Für Elise? Psykedeliskt hummande?
Men nu slipper jag. Jag exponerar mitt hjärtas blod i form av textilkonst, rinnande oljefärg och akvarellfluffiga moln på knöggligt papper. // Åsa

1:25 pm  
Blogger ikka said...

du kan humma psykedeliskt till mitt ostämda gitarr-plinkande? och vi kan ha textilkonst som backdrop? Vi kommer att jämföras med andra musik-geni-syskon? Rufus o Martha, Sugerplum- och Mando-brorsorna, Gallagers ... möt era övermän! Kvinnor. Systrar. Eh.

10:30 am  

Post a Comment

<< Home